ხარისხის კონტროლი

დელოგის მიზანია იყოს მოწინავე თავის დარგში. გვსურს უზრუნველვყოთ საუკეთესო გადაზიდვის სერვისი და ამის მისაღწევად ყურადღებით ვუსმენთ ჩვენს მომხმარებლებს და ვითვალისწინებთ გამოხმაურებას. იმისათვის, რომ ჩვენი ბიზნეს- მოდელი იყოს ძლიერი, ვცდილობათ შევხედოტ საკითხებს ჩვენი მომხმარებლების გადმოსახედიდან. ჩვენ ვატარებთ კვლევებს, რაც გვეხმარება ჩვენი ამჟამინდელი მომხმარებლის აზრის შესწავლაში და ასევე იმ ადამიანების სურვილების გაგებაში, რომლებსაც ჯერ არ უსარგებლიათ ჩვენი მომსახურებით

რაზე ვამახვილებთ ყურადღებას:

  • მომხმარებელთა საჭიროებების გააზრება: ჩვენ გვესმის, თუ რა სურს ჩვენს მომხმარებელს და ვუადვილებთ მას ამ ამოცანას.
  • ოცნების ასრულებაში ხელის შეწყობა: ჩვენი ვიცით რაზე ოცნებობს ჩვენი მომხმარებელი და ვეხმარებით მას ამ აცნების ასრულებაში.
  • თქვენი ცხოვრების წესზე მორგება: ჩვენ ვცდილობთ ვიყოთ კომპანია, რომელიც მოერგება თქვენს ყოველდღიურობას.
  • კარგი ურთიერთობების დამყარება: ჩვენ გვსურს ისეთი ურთიერთობების დამყარება, როგორიც ჩვენს მომხმარებელს სურს.
  • ფასის დადება: ჩვენს გვსურს ისეთი მომსახურებს შეთავაზება, რომელშიც, მომხმარებლის აზრით, ღირს ფასის გადახდა.

რას ვაკეთებთ იმისათვის რომ დავრწმუნდეთ ჩვენი მომსახურების ხარისხში:

  • ყურადღებით ვამოწმებთ თითოეულ გადაზიდვას, რათა დავრწმუნდეთ, რომ ის ხარისხიანია.
  • ყოველ სამ თვეში ერთხელ ვატარებთ მომხმარებლების გამოკითხვას, რათა მოვისმინოთ თუ რას ფიქრობენ ისინი ჩვენი მომსახურების შესახებ.
  • ჩვენი თანამშრომლები ეხმარებიან ერთმანეთს, რათა უკეთესად შესრულდეს საქმე.
  • საუკეთესო თანამშრომელის გამოსავლენად, დანერგილი გვაქვს პროგრამა “თვის საუკეთესო თანამშრომელი”.
  • თვალყურს ვადევნებთ ციფრებს, რათა დავინახოთ შესრულებული შეკვეთების რაოდენობა და ამ მაჩვენებლების ცვლილება.

ახლა კი იმის შესახებ, თუ როგორ ვაუმჯობესებთ ხარისხს:

ჩვენ გვაქვს შემუშავებული ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამა, რომელიც ეხმარება ჩვენს თანამშრომლებს იმ შემთხვევაში, თუ მათ უჭირთ თავიანთი სამუშაოს სწორად შესრულება. გვსურს ვიყოთ დარწმუნებულები, რომ თითოეულ ჩვენს თანამშრომელს შეუძლია სწორად შეასრულოს თავისი მოვალეობა, რითიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის კმყოფილებას. იმ შემთხვევაში , თუ თანამშრომელი დგას გამოწვევის წინაშე და კითხვის ნიშნის ქვეშ დგება საქმის ხარისხიანად შესრულება, ჩვენი დანერგილი პროგრამა მათ ეხმარება ამ გამოწვევების დაძლევაში.

ეს პროგრამა ვრცელდალდება დელოგ-ის ყველა თანამშრომელზე, გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც თანამშრომელი არაჯეროვნად ასრულებს მასზე დაკისრებულ მოვალეობას ან ხშირად აცდენს სამსახურს. ასეთე ტიპის საკითხბეი სხვაგვარად წყდება. თუ გსურთ შეიტყოთ მეტი ჩვენი ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამის შესახებ, შეგიძლიათ მიმართოთ პერსონალზე პასუხისმგებელ პირებს.

დელოგ-ში ყოველთვის ვმუშაობთ იმაზე, რომ მომხმარებელმა მიიღოს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება

გადაზიდე დელოგთან ერთად

ჩვენი გუნდი სწრაფად იზრდება და ჩვენ ყოველთვის ვეძებთ გონიერ ადამიანებს