დელოგის მიზანია იყოს მოწინავე თავის დარგში. გვსურს უზრუნველვყოთ საუკეთესო გადაზიდვის სერვისი და ამის მისაღწევად ყურადღებით ვუსმენთ ჩვენს მომხმარებლებს და ვითვალისწინებთ გამოხმაურებას. იმისათვის, რომ ჩვენი ბიზნეს- მოდელი იყოს ძლიერი, ვცდილობათ შევხედოტ საკითხებს ჩვენი მომხმარებლების გადმოსახედიდან. ჩვენ ვატარებთ კვლევებს, რაც გვეხმარება ჩვენი ამჟამინდელი მომხმარებლის აზრის შესწავლაში და ასევე იმ ადამიანების სურვილების გაგებაში, რომლებსაც ჯერ არ უსარგებლიათ ჩვენი მომსახურებით
ჩვენ გვაქვს შემუშავებული ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამა, რომელიც ეხმარება ჩვენს თანამშრომლებს იმ შემთხვევაში, თუ მათ უჭირთ თავიანთი სამუშაოს სწორად შესრულება. გვსურს ვიყოთ დარწმუნებულები, რომ თითოეულ ჩვენს თანამშრომელს შეუძლია სწორად შეასრულოს თავისი მოვალეობა, რითიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის კმყოფილებას. იმ შემთხვევაში , თუ თანამშრომელი დგას გამოწვევის წინაშე და კითხვის ნიშნის ქვეშ დგება საქმის ხარისხიანად შესრულება, ჩვენი დანერგილი პროგრამა მათ ეხმარება ამ გამოწვევების დაძლევაში.
ეს პროგრამა ვრცელდალდება დელოგ-ის ყველა თანამშრომელზე, გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც თანამშრომელი არაჯეროვნად ასრულებს მასზე დაკისრებულ მოვალეობას ან ხშირად აცდენს სამსახურს. ასეთე ტიპის საკითხბეი სხვაგვარად წყდება. თუ გსურთ შეიტყოთ მეტი ჩვენი ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამის შესახებ, შეგიძლიათ მიმართოთ პერსონალზე პასუხისმგებელ პირებს.
დელოგ-ში ყოველთვის ვმუშაობთ იმაზე, რომ მომხმარებელმა მიიღოს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება
ჩვენი გუნდი სწრაფად იზრდება და ჩვენ ყოველთვის ვეძებთ გონიერ ადამიანებს